Jubileumchallenge #163 van Liftchallenge

Als ik kaarten ga maken merk ik dat ik daar toch nog onzeker in ben...

Dus ik lift graag kaarten die mij inspireren.
En laat er nu een challenge te zijn bij liftchallenge.blogspot

Zij bestaan 10 jaar!

Vandaag geen gewone challenge, vandaag geen kaart, deze keer niet 1 winnaar...
we doen het deze keer eens helemaal anders!
De bedoeling is;

Zoek zelf een kaart uit welke je graag zou willen liften.
Je mag dus helemaal zelf weten waar je die vandaan haalt!

Dus ik doe graag mee met deze challenge...
Ik heb op mijn computer een mapje vol staan met allerlei kaarten die ik altijd nog een keer zou willen liften en die me altijd inspireren.
Ik heb een kaart van Beth Opel in dat mapje staan en die heb ik gezien op de facebookgroep SimonSaysStamp.

En dit is haar kaart:




En dit is mijn variatie daarop:




Ik wilde graag de 3D vlinder van Tim Holtz erop en daarom heb ik de kaart een slag gedraaid zodat die beter tot zijn recht komt.
Ik heb eerst de achtergrond met alcoholinkt op Yupo gemaakt en daarna de stans gebruikt die meteen de vlinder embost en uitstanst. Daarnaar heb ik nog met witte acrylverf wat spetters op de vlinder aangebracht zodat het er "Crafty" uitzag. Ook heb ik er 2 uitgestanste vlinder eronder en op de vlinder geplakt om wat diepte te creëren.


Stempels: Birthday Greetings van Studio Katia
Stanzen: Butterfly van MemoryBox, Butterfly 3D impresslits van Sissix
Inkt: Flirty Flamingo van Stamin'up
Papier: Yupo, Gele-Roze-Witte Bazzil
Overige: Schudbloempjes en een embossingsfolder van de Action

Reacties

Wat een mooie vertaling van de te liften kaart heb je gemaakt. De vlinder is er prachtig op en leuk hoe je het tekstje met een klein nietje hebt vastgemaakt. Dankjewel voor deze mooie bijdrage aan onze lift-jubileum challenge.
Marjan zei…
Mooi zijn die achtergronden die je met zo'n impressionplate kan maken, hè? Het oogt meteen goed en heeft eigenlijk niet zoveel nodig meer. Jouw versie van de liftkaart is mooi en vrolijk, ook door de kleuren. Dank je wel voor het meedoen met de jubileum Liftchallenge!
Cornelie zei…
Wat leuk dat je meedoet met onze jubileum challenge en wat leuk dat je kort geleden en blog bent gestart! Het is leuk om te bloggen. Je legt vast wat je hebt gemaakt, je hebt contact met andere creatievelingen, je inspireert elkaar en je kunt meedoen met challenges. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, ook al blog ik nu een stuk minder dan vroeger. Minder tijd, maar toch blijf ik het wel volhouden.
Je hebt een mooie kaart uitgezocht én ook mooi gelift. De vlinder is een echte eyecatcher geworden op je kaart!
Bedankt voor je inzending en veel plezier met je blog!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183