DutchCardLovers Challenge # 348

Ik ben nog een groentje met het meedoen met challenges maar deze ligt me wel 😉. Bij de DutchCardLovers Challenge # 348 hebben ze dit keer gekozen voor deze moodboard:


Ik moet meteen aan herfst denken of misschien komt dat ook met het weer van nu buiten 😐
Bekijk ook eens de challenge op:
dutchcardlovers

Ik ben een hele tijd geleden met een vriendin naar een workshop Gelli plate geweest. En ik vond het leuk om hem weer te voorschijn te halen. Ik heb gekliedert met verschillende stencils, de verf in de kleuren van de moodboard en Modelling paste. Ik had ook nog een hele mooie stoffen herfstblad liggen en de kaart was geboren.
Mijn vader word in Januari 80 jaar en dus heb ik de leeftijd in glitterpapier gestanst zodat die extra opvalt.

Dit is mijn bijdrage:



Omdat ik meerdere vellen met gelliplate gemaakt heb, heb ik die ook gebruikt voor aan de binnenkant met een tekstje en wat kleine blaadjes erbij.



Als je met de Gelliplate aan de gang gaat heb je al snel meerdere achtergronden dus daar heb ik nog een kaartje meegemaakt 😊.





Stempels: Flagged Sentiments van Clearly Besotted
Stencils: I like small dots van SimonSaysStamps, Bouquet van Tim Holtz, Masksl13 Grunge van Studio Light.
Stanzen: Stitches lowercase alphabet van MFT, Amazing die van Stampin'up, Dahlia van SimonSaysStamp, Tags van de Action
Verf: Turquoise- oranje en copper verf van Amsterdam.
Papier: Aquarelpapier, Glitterpapier van Stampinúp, wit-geeloranje-oranje en Bazzil.
Overige: Witte moddeling paste, Kraft zakjes, eyelets en blaadjes

Reacties

Marjan zei…
Mooie gelliprints heb je gemaakt in de kleuren van het moodboard! Prachtig dat blad erop en op je tweede kaart de witte bloem. Mooie resultaten! Dank je wel voor het meedoen met DCL!
Ik ben volger nummer 1 geworden van je blog, leuk!
Mooie kaartjes en prachtig gemaakt met het moodboard als inspiratie. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!
Wouw, echt prachtig Nicole! Je hebt het sfeertje van het moodboard helemaal te pakken. Heel mooi gedaan, ook je tweede kaartje. Op mijn gelliplate ligt een hele laag stof denk ik.. superjammer want hoe leuk is dit! Misschien moeten we maar eens een gelli-plate middag organiseren.. Leuk dat je meedoet met onze DCL challenge.
anja curvers zei…
Wow twee prachtige kaarten leuke techniek met die gelli-plate en ook mooi dat je de binnenkant hebt gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.
Je moet zeker vaker meedoen wat een gave kaart heb je gemaakt met deze techniek. Echt toppie! Leuk dat je je liet uitdagen door ons. :)

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183