liftchallenge #164

 Er is weer een nieuwe challenge bij liftchallenge.blogspot

Maak een ronde schommelkaart met half vellum. 
Nu heb ik in het verleden wel een ronde layout gemaakt en dat was niet echt een succes dus ik ben benieuwd...
Ik heb nog nooit van een schommelkaart gezien en het filmpje op de site colorfullcornelie is dan wel handig.

Gelukkig kwam er net een bestelling van mij binnen met de Distress Crackle Paste van Tim Holtz en zo een schattige stempels van MamaElephant dat ik meteen ideeën kreeg.


Met de Crackle Paste kan je dus heel mooi ijs namaken en dat past perfect bij de "penquins go skating" set. Het word ondanks het mooie weer buiten dus een kerstkaart.



De basis schommelkaart is gemaakt met een dessinpapier en een kleine cirkel die ik eerst gevlekt heb met Broken china Distress oxide en daarna dus de CracklePaste eroverheen gespateld. Nadat het droog is heb ik de barsten ingesmeerd met witte DistrssCrayon zodat ze goed te zien zijn


Op de vellum en als achtergrond van de snowglobe shaker van LawnFawn heb ik van wit papier sneeuw met bergen uitgestanst die zit dus  tussen de  2 stansen van de shaker. De achtergrondstans van de schaker is geblend met Broken China en Blueprint sketch van Distress Oxide.
De penquin is ingekleurd met towbow stiften en de toef op de muts met blauwe ice stickles. 
Het woordje "Merry"is gemaakt met zwarte Krimpfolie.


Ook de binnenkant voorzien van een schattig skiënd penguin. 
En hier zie je dat hij gelukkig schommelt en shaked.


Nou ik ga nog even in het zonnetje zitten 😃

Stempels: Penquins go skating van Mama Elephant
Inkt: Broken China en Blueprint sketch van Distress Oxide
Stanzen: Penquins go skating van Mama Elephant, ReadySetSnow shaker van LawnFawn, 
Christmas cheer van MFT, Merry Cristmas van MFT en letters van de Action
Papier: Witte stamping paper, dessinpapier, glitterpapier van Stampin'up. houtpapier en vellum
Overige: Tombow, witte foam, blauwe ice stickles, zwarte krimpie dinkie, witte distress crayon en Sparkletz van Butto
ns Galore

Reacties

Hij is geweldig leuk Nicole!! Wat een klus moet dat zijn geweest met al die technieken. Maar het resultaat is dan ook prachtig. De pinguin is ook zo schattig. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.
Kekke Kaarten zei…
Wat een ontzettend tof kaartje is het geworden Nicole, niets van te merken dat je nog nooit zo'n model kaartje gemaakt hebt!
Het effect met de crackle paste vind ik erg gaaf geworden.
Cornelie zei…
Super mooi gemaakt met al die details! Idd veel werk met al die verschillende techniekjes, maar wat een mooi resultaat. ook heel mooi hoe je de ijsschotsen laat doorlopen achter de shaker vandaan. Crackle Paste heb ik geloof ik ook nog ergens...haha, goed idee voor ijs!
Prachtige lift heb je gemaakt Nicole, dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!
Kaartenkraam zei…
Wat een superleuke kaart! Zoveel technieken, wat een werk maar met een super resultaat!

groetjes van Ank
Marjan zei…
Mooi gemaakt, Nicole! Een gaaf shakergedeelte en erg leuk de kleine pinguïn! Zeker ook mooie technieken gebruikt, leuk! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!
Gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij de liftchallenge.
Een prachtig kaartje, en zo mooi, hoe je uitlegt, hoe het één en ander gemaakt is. Je hebt er een volger bij. Ik ben heel benieuwd naar de rest van je creaties.
Groeten van Maaike

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183