Liftchallenge #350

  Bij dutchcardlovers willen ze dat je een kaartje maakt op kraft cardstock.
Verder ben je helemaal vrij wat je doet

Nu heb ik al een tijdje de moth snijmal op mijn bureau liggen waar ik graag iets mee wil doen. Ik heb eens ergens gezien dat iemand van de mot een bij maakte en toen begon het balletje te rollen. 

Bij, Bloemen en Habbee Birthday

 

 
Met verschillende dessinpapier en tag heb ik de basiskaart opgebouwd. De bloemen heb ik gestempeld met bruine inkt en daarna met acrylverf geschilderd. Dat is ideaal want je bloemen kloppen altijd en de bruine inkt lost in de verf op.
Verder heb ik met witte kaartenpasta letters erop gemaakt met stencil mask40 en wat spetters met shimmer spray. De moth heb ik uit zwart cardstock gesneden en daar dus een bij van gemaakt. De linkervleugel is niet vastgeplakt zodat hij boven de bloemen zweeft...klaar om aan te vallen.

Stempels: Organic Blooms van Mama Elephant
Inkt: Baked brown sugar van Stampin'up
Verf: Amsterdam,White linnen schimmerspray van dylusions
Stanzen: Wonky Stitched rectangles van MFT, Perspective Moth van Sissix
Stencils: Mask40 van Studio light
Papier: veschillende kraft dessinpapier.
Diverse: index tabs van 7gypsies, Letterstickers van Hema, Nietjes

Reacties

Wat gaaf zoals je de basis in lagen opgebouwd hebt. En die stans erop doet het helemaal super. :) Bedankt voor je deelname bij de DCL.
Marjan zei…
Mooie en originele kaart, leuk al die laagjes en de zwarte "bij" als blikvanger! Dank je wel voor het meedoen met DCL!
Jhee Nicole, ik lees dat je de bloemen geschilderd hebt met acryl! Wat gaaf gedaan!! Ik heb de foto even uitvergroot om het goed te kunnen bekijken. Een prachtige collage heb je gemaakt. Echt Bee-autiful! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.
Wauw wat een prachtig opgebouwde kaart. Heel mooi zoals je een soort collage met de verschillende materialen gemaakt hebt. Ik vind het een plaatje.
Lieve groetjes Miranda
Een hele mooie 'vintage' kaart. Je hebt mooie producten gecombineerd op het kraft. Leuk dat je meedoet bij DCL!
Kekke Kaarten zei…
Ik vind het werken op cardstock best wel lastig maar jij hebt het super mooi gedaan Nicole. Ik vind je bloemen prachtig. En de tekst is erg euk bedacht.
nicolevb zei…
DANK JE WEL voor jullie lieve reacties
Ik was zelf ook erg blij hoe de kaart geworden is

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183