DCL #351

  Wat een leuke challenge op Dutchcardlovers.

Gebruik een polaroid frame op je kaart.

Bij polaroids denk ik meteen aan poseren ๐Ÿ˜
En nu heb ik een geweldige beer van sizzix gevonden.
Dus hier is mijn kaart:


Dus veel stanzen en รฉรฉn stempel..
Ik heb als ondergrond glitterpapier met daar overheen blauwe bazill. Van het zelfde papier veel sneeuwvlokken uitgesneden en hier en daar opgeplakt. Een witte sneeuwheuvel. En natuurlijk heb ik ook weer paste gebruikt dit keer de mooie glittergel van GinaK en met een stencil kerststerren gemaakt. 

Oh ik vind die beer zo grappig kijken dus daar past het tekstje van "Oh Shoot" perfect bij.

Nu zie ik dat elke kaartenmaakster al bezig is met haar kerstkaarten. Meestal gebeurt dat hier op het laatste moment omdat november en december hier vol met verjaardagen zitten. Maar ik ga toch hun voorbeeld volgen en heb meteen een tweede variant van de kaart gemaakt. Dat idee zag ik bij NicoleP en dat zorgt hopelijk ervoor dat de kerstkaarten stapel gaat groeien ook al ben ik nu pas bij 3 kerstkaarten ๐Ÿ˜…


Nu heb ik ook nog die leuke paddenstoelen hier op mijn bureau liggen en die zijn toch ook wel een foto waard... ๐Ÿ˜†

Stempels: SnappyCamera van TechniqueTeusday
Stanzen: CrossStitch van Crelies, CozyWinter van Sizzix, Polaroid frame van de Action
Inkt: VintagePhoto van distress ink
Stencil: THMS093 van Timholtz
Paste: White 18131 Glitz glitter gel van GinaK
Diverse: Nietjes , tagdie en BeMerry die van de Action

KERSTKAARTEN: 3 ๐Ÿ˜‚

Reacties

Daphne zei…
Wat een leukerd, deze kaart.
Je hebt er een mooie Kerstkaart mee gemaakt, of beter, kaarten, want meteen 2 maken is een goed idee vind ik.
Ik maak het hele jaar door kerstkaarten dat geeft rust aan het einde van het jaar.
Leuke challenge trouwens, ik heb nog niet meegedaan, ga ik nog proberen.
Marjan zei…
Zo zeg, jij hebt hard gewerkt! Maar liefst drie kaarten met een polaroid! Op alledrie vind ik de achtergrondjes ook echt erg mooi, sowieso zijn het gave kaartjes Nicole! Dank je wel voor het meedoen met DCL.
Ik maak ook het hele jaar door kerstkaartjes omdat het anders een "moeten" gevoel geeft bij mij, maar wel de meeste altijd vanaf oktober zo'n beetje.
Wat zijn ze leuk! Allemaal mooie kaartjes geworden met de polaroids erbij.. Leuk dat je meedoet bij DCL!
anja curvers zei…
Oohhh deze zijn wel heel erg grappig zeg, hou ervan. Bedankt voor je deelname aan DCL.
Toppertjes zijn het, alledrie!! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.
Angela zei…
Schitterende kaarten Nicole! Heel gaaf die beer icm de tekst ๐Ÿ˜‚
Moet bekennen dat het bij mij wรฉl vaak last-minute werk is...... en elk jaar neem ik me voor om eerder te beginnen ๐Ÿ™ˆ

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183