Sneeuwpoppen...

  Wat toepasselijk dat vanavond het misschien gaat sneeuwen maar gelukkig (voor mij) blijft het niet liggen
Maar dan zijn deze kerstkaarten met sneeuwpoppen wel weer heel toepasselijk...

Ik heb een techniekje gezien die ik heel graag een keer wilde proberen.
Je kunt dit hier kijken: scraptaculardesign

Dit is mijn kaart geworden met deze techniek:


Ook andere kaartjes met de stempel gemaakt



en omdat het sneeuwpoppen zijn doen deze mee met de challenge knutselsenkadootjes

Stempels: SlimSnowPeople van Stampendous
Stanzen: SBD122 SimpleAndBasic
Embossingpowder: FrostedCrystal van Ranger,GlitterBlack van WOW
Diverse: Krijtpotloden, waterverf, glitterbrush van ZIG en tekstlabels

KERSTKAARTEN: 10

Reacties

Hermien zei…
Wat een prachtige kaartjes, leuk zo de hele familie sneeuwpop samen. Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien
Kekke Kaarten zei…
Wat een leuke techniek Nicole. Het is goed gelukt op je kaartje! Gaaf geworden hoor. Leuk dat jij steeds van die techniekjes uitprobeert, past echt bij jou. Ik heb het geduld er helaas niet voor :-((
Marjan zei…
Jij bent ook van het ontdekken zie ik, erg leuk! Wat een mooie serie maakte je, drie erg verschillende kaartjes en toch dezelfde stempel! Erg leuke techniek heb je geprobeerd.
Wat een leuke kaartjes met de al die sneeuwpoppen. Bedankt dat je mee doet bij K&K. groetjes Ingrid.
Daphne zei…
Oh wauw, héél leuk.
Die zwarte vind ik verrassend leuk.
Wat een leuke techniek Nicole, ik kende die nog niet. Je kaartjes zijn super. Hele gave stempel dit en hij past ook zo mooi bij het formaat dat je gebruikt hebt. Met drie kaartjes erbij schiet het ook lekker op met de kerstkaarten!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183