Winterwarme breisels

 Oké nog eentje dan...

Op het blog 4-season Swap Challenge hebben ze wel een hele leuke challenge bedacht namelijk maak een kaart met een winterwarme breisel erop.
En nu heb ik nog een mooi embossingfolder van Stampinúp liggen die daar perfect bij past.


Embossingfolder: Breisels van Stampinúp
Stempels: FuzzyHugs van MamaElephant
Stanzen: StitchRound van CardDecoEssentials
Inkt: Black van Versafine, PistachioPudding van Stampinúp
stickers: Labelstickers Christmas van Tim Holtz
Papier: White stampingpaper, 
PistachioPudding van Stampinúp
Diverse: Tombowstiften, sequins

Reacties

Daphne zei…
Alles past zo mooi bij deze kaart.
Het rode hart is opvallend en de tekst in wit met zwarte achtergrond vind ik ook heel mooi.
En ja, de embossing folder, die is perfect voor deze challenge.
Kekke Kaarten zei…
Jij bent nog lekker bezig geweest tot aan de Kerst! De ' warmte' straalt van je kaartje af. Ik heb deze embossingfolder ook nog liggen. Goed idee om hem er ook weer eens bij te pakken :-) Fijne dagen Nicole.
Groetjes, Gerjon (P.S. ik hoop dat je mijn kaart ontvangen hebt, heb nl het gevoel dat er wat mis is gegaan met een aantal kaarten).
Colien zei…
Heel mooi, warm kaartje!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183