Seizoen Schets 2 - Winter

 Vandaag komen Nicole, Gerjon en ik weer met een Seizoenskaart gebaseerd op een schets.
Ik heb dit keer een schets gekozen die ik op Pinterest vond. Het blijkt een schets van Mary te zijn en ik heb even haar site bekeken wat vol staat met schetsen en filmpjes van kaarten. En haar Texaanse?? stem vind ik nu al fantastisch.

Dit is de schets en het thema is natuurlijk Winter


En tja, bij winter denk ik aan warme truien, warme drankjes {het liefst Caramel Macchiato} en dan de kaarsjes en kachel lekker aan. Heerlijk. Ik kan toch wel van elk seizoen genieten. 

Dus koffie en warme gebreide dingen daar kan ik wel wat stempels bij bedenken en zoeken 😄.
Ik denk voor mij winterse kleuren zoals bruine en blauwe tinten erbij en de kaart is in mijn hoofd al klaar. Toen ik eenmaal ook in mijn schetsboekje mijn idee had neer gekrabbeld ging het best wel snel en kon ik echt aan de slag met pasta, papier, stempels, sequins en echte koffiebonen😆.




En omdat ik altijd zo leuk en bijzonder vind dat Nicole ook altijd de binnenkant bijpassend maakt heb ik dat ook geprobeerd.

 

Ik heb nog een ingekleurde stempelafdruk liggen...
Dus heb ik ook nog een tweede kaart met alle restjes gemaakt.

 

Ik ben zo benieuwd wat Nicole van ChezParmentier en Gerjon van Kekkekaarten gemaakt hebben maar ik weet dat die fantastische en mooie kaarten maken dus ik ben niet bang dat ze niets met deze schets kunnen maken. Klikken jullie mee.

Stempels: WinterWear van Concord&9th, CoffeeLovers van TimeForTea, FriendAtFirstSip van MFT en CaffeineLoading van Etsy.
EmbossingFolder: CableKnit van Stampin'Up en Breiwerk van de Action.
Stencils: Halftone Van TimHoltz, Number Jumble en Mesh van Darkroom.
Stanzen: DoubleStitch van Crealies enCirkels van de Action.
Inkt: OnyxsBlack van Versafine, TipTopTaupe e SeaSideSpray van Stampin'Up
Papier: Witte Dessin papier, StampinPaper, 
TipTopTaupe e SeaSideSpray van Stampin'Up
diverse: TombowStiften, Nietjes, Witte pasta, CoffeBeans van PicketFence en echte koffiebonen.

Reacties

We hadden dezelfde winterse gedachte; Een lekkere latte om je handen te warmen op zo een koude dag!! Toch is jouw kaartje weer helemaal anders dan die van mij. Superleuk gedaan met al die texturen en het shakertje met koffieboon! Ook je tweede kaart is een toppertje. Er gebeurd altijd van alles op jouw kaartjes zonder dat het te druk wordt. Knap vind ik dat. En ik heb de site van Mary ook even bekeken, qua schetsen kunnen we daar wel even vooruit denk ik... Op naar de volgende Seasons Swap!
Marjan zei…
Erg leuk om te zien hoe verschillend jullie kaarten zijn naar aanleiding van de schets. Ik vind deze van jou, alle twee, erg gaaf ook. Leuk dat shakertje! Die kleuren combi heb ik ook in mijn favorieten staan.
GerJanne zei…
Wat ontzettend leuk is deze kaart! EN dat schudgedeelte is helemaal leuk met echte koffieboon erbij. Mooi dat je de binnenkant hebt 'gedaan'.
Vind ik bij Nicole ook altijd zo gaaf!
Kekke Kaarten zei…
Wat leuk dat Nicole en jij hetzelfde gevoel hadden bij het thema Winter. Jouw kaartje is er echt een in jouw stijl. Ik vind je kleurencombinatie erg mooi, je kaartje krijgt er een mooie warme uitstraling door. En dan dat koffieboontje, superrr leuk bedacht hoor. Echt een leuk detail op je kaart. Je hebt de binnenkaart mooi in stijl meegenomen. Je beide kaartjes zijn top Nicole!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Dutch Card Lovers challenge #371