Valentijn

 Wat een leuke en lieve reacties op mijn posts
Erg leuk om te lezen en geeft me moed om nog meer te plaatsen haha

En over lief gesproken 
Vandaag is het Valentijn
Niet dat ik daar zoveel mee doe in huis maar ik probeer wel altijd kaarten te maken voor mijn scrapvriendinnentjes

Dus hier komen mijn kaarten die ik verstuurd heb en ik hoop dat ze al bij iedereen bezorgt is...








Op de site knutsels en kadootjes hangt ook liefde in de lucht. Dus ik doe met liefde mee 💖

Er liggen hier 3 Valentijnsenveloppe op de kast en ik ben zo nieuwsgierig wat daar in zit ....maar ik heb beloofd om te wachten tot mijn dochters uit school zijn zodat we ze samen open maken...dus ik heb nog even geduld....maar is wel moeilijk hahah

Ik hoop dat iedereen ook veel liefde in de lucht voelt hangen.


Reacties

!neke zei…
Wat een top kaart !!!!
Groeten Ineke
Wat een prachtige serie kaartjes Nicole. En zo leuk dat je ze allemaal verschillend hebt gemaakt. Mijn kaart staat hier op de kast te pronken, zo gezellig! Heeft Geert er ook nog ééntje gekregen?
Daphne zei…
Wat zijn ze ontzettend leuk. De kleuren vind ik prachtig.
De tekst binnenin de laatste kaart is leuk zeg!!
Oh, ik bedenk mij nu ineens, ik heb thuis ook nog een envelop liggen, voor ons allemaal en ik denk dattie van mijn ouders is.
Nu eerst werken, vanavond maken we het open!!
Kekke Kaarten zei…
Ze zijn stuk voor stuk prachtig Nicole. Ik vermoed dat je het met alcohol inkt hebt gedaan. Het geeft een prachtig effect op je kaartjes. Heel blij dat ik er een uit jouw serie mocht ontvangen!
Groetjes, Gerjon
Wat een mooie valentijnskaartjes heb je gemaakt..Ook die achtergrondjes zijn heel gaaf zeg, en mooie teksten erop..super. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.
Hermien zei…
Wat een prachtige serie kaartjes laat je ons zien op je blog. Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183