Challenge #359

 Leuk! Er zijn weer challenges bij DutchCardLovers

Gebruik waterverf op je kaart

Nu wilde ik graag een geboortekaartje maken en door deze challenges kreeg ik altijd meteen ideeën.

Hier is mijn bijdrage:


Ik heb met roze, zilveren en gouden waterverf een vlek gemaakt. Daar heb ik met witte inkt bloemen overheen gestempeld. Ik heb de bloemen verder op het witte stuk met roze potlood afgetekend. 



Ik heb de naam Sophie uit het vel gestanst en daarna verhoogd teruggeplakt.
Nog een aapje met een hartje en wat diamonds erbij en de kaart is af.

en dan natuurlijk de binnenkant proberen passend bij de voorkant te maken.



Fijn weekend...

Stempels: ChimplyTheBest van HeffyDoodle, LookForTheRainbow van SSS en IttyBittyBasics van MFT
Stanzen: DoubleStitch van Crealies en Letters van ActionDiverse: Waterverf van Gogh, Diamonds, Tombow stiften en witte inkt van Hero arts



Reacties

Josje zei…
Super mooi en leuk dat je die bloemen er met wit op hebt gestempeld
Groetjes Josje
Ellen zei…
Super schattig geboortekaartje met die kleurrijke waterverf-achtergrond Nicole! Leuk ook hoe je de letters van de naam hebt verwerkt in de achtergrond. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen
Marjan zei…
Heel gave uitwerking van onze challenge, Nicole! Mooie tinten, leuk die witte bloemen en dat kleine appje en ook super die uitgestanste en verhoogde naam. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!
Kekke Kaarten zei…
Wow, wat gaaf! Het waterverf gedeelte springt er mooi uit op je kaart. Mooi gedaan met de bloemen over het waterverf gestempeld. En het aapje swingend aan de letter maakt het super lief.
Mooi gedaan. Leuk die naam zo gestanst. Groetjes, Ankie
Geweldig mooi babykaartje Nicole! Wat een leuk idee om de bloemen in wit te stempelen en daarna op het witte gedeelte weer met roze in te tekenen. Ook de naam van het kleine meisje is heel mooi verwerkt op je kaart! Dankjewel voor de bijdrage aan de DCL challenge.
Els zei…
Wat een super leuke babykaart en leuk om de naam wat verhoogd op te plakken.
Leuk met dat aapje hangend aan de letter.

Groetjes, Els
Een prachtig geboortekaartje zo, heel mooi gedaan!! Leuk dat je meedoet bij DCL 🌺☕️
anja curvers zei…
Wat een allerschattigs geboortekaartje, mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.
Kekke Kaarten zei…
Ik zag dat je gewonnen had met de challenge! Gefeliciteerd, ik vond hem echt de mooiste :-))

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183