Seizoenen schets "Zomer"

 Ik hoor bij meerdere blogs dat de reacties niet geplaatst worden. Nu kom ik erachter (Groentje in het bloggen) dat ook hier sommige reacties in de SPAM staan. Maar ik ben er achter hoe ik ze moet goedkeuren haha. Dus ik hoop dat ik alle reacties gered heb.

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties

Het is vandaag weer tijd voor onze driemaandelijkse seizoenschets. Het thema is "Zomer".
NicoleP heeft weer een hele leuke schets uitgekozen. Deze is het geworden: 


En meteen komt dit liedje in mijn hoofd hahaha
Bij zoemt blij,
Paardenbloempluisjes in de wei
Oh ik word toch zo blij
Van zomer
Een Glas in mijn hand,
Oppassen dat mijn neus niet verbrandt
Oh ik word toch zo blij
Van zomer
(*Olaf van Frozen)

Nu vind ik elk seizoen wel fijn behalve de regen en sneeuw na 2 dagen, maar de zomer staat voor mij toch wel voor ijsjes, in de zon zitten, eten en/of borrelen op een terrasje, buiten in de tuin boek lezen maar ook vooral iedereen in huis vrij en het dagritme op relaxstand. Heerlijk!

De Stempels SummerFun zijn de perfecte stempels voor het zomer gevoel. Zo leuk, allemaal diertjes die in de zon zitten met z'n zonnebrilletje op.
Ook de binnenkant passend gemaakt.


    
                         





Ik heb de kaart rondom de stempel en het dessin papiertje met zonnebrillen gemaakt. Achteraf vind ik de kleuren niet echt het gevoel van de zomer geven...

Dus heb ik na een week toch besloten om nog een kaartje te maken met vrolijke zomerkleuren. Ach je kan niet genoeg kaartjes in voorraad hebben toch!
Dus dit is mijn 2e kaartje van de schets:

             



Ik ben super nieuwsgierig naar de kaartjes van Gerjon en Nicole
Hoppen jullie mee?

Kaartje 1:
Stempels: SummerFun van PrettyPinkPosh, SPECtacular van MFT en SentimentsEleven van SSS
Stansen: WonkyStitch van MFT, 
SummerFun van PrettyPinkPosh en Cirkels en Banners van de Action
Diverse: Wit Borduurdraad, Nietjes, GlossyAccents, 
Tombowstiften en verschillende dessinpapier

Kaartje 2
Stempels: EveryFlavorOfHappy van MFT
Stanzen: PairOfPopsicles van MFT, Baqnners van de ACtion en WonkyStitch van MFT
Papier: Dessinvellentjes uit blok SunnyDays van Pebbles, Craft en een zakje van onze locale ijscoboer
Diverse: Witte embossingpoeder van WOW, Nietjes en een meloen afbeelding op acetate

Reacties

Twee hele vrolijke kaarten Nicole ook de binnenkant van beide kaarten is mooi. Ik krijg nu wel meteen zin in ijsjes, hoe zou dat nu komen hihi.
Lieve groetjes Miranda
Kekke Kaarten zei…
Ik wordt vrolijk van je liedje hahaha. En wat zijn je kaartjes leuk geworden Nicole! De zonnebrillen laten de zon schijnen op je eerste kaartje. De kleuren en de rode ijsjes geven een gezellig zomers sfeertje weer. Ook heb je de binnenkant erg leuk gedaan. En wat je zegt, je kunt niet genoeg kaartjes op voorraad hebben ;-) .....
Els zei…
Ik vind dit super leuke zomerse kaartjes en vooral de bovenste met al die zonnebrilletjes is gaaf.
Komt waarschijnlijk dat ik eigenlijk niet zo van ijsjes hou. hahaha.
Maar ik ben gek op watermeloen.
Groetjes, Els
Cornelie zei…
Toffe uitwerkingen. Het niet echt zomerse komt misschien door het kraft? Maar toch door de zonnebrilletjes en die leuke critters met zonnebril, krijgt het toch die uistraling. De watermeloen vind ik sowieso zomers. Elke zomer neem ik me voor hier een kaart mee te maken...maar komt er niet erg van. Veel te veel ideeën;-)

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183