DutchCardLovers #363

 Een tijdje geleden was er een kleurenpallet Challenge bij DutchCardLovers



En het kleurenpallet bleef een beetje in mijn hoofd hangen. Totdat ik weer even tijd had en een mooie stempelset erbij kon bedenken...

Dit is het geworden:

 


Het weer buiten past niet echt bij deze kaart terwijl het toch al eind Oktober is... Bizar maar ook een beetje eng...
Ik ga weer even in de tuin werken nu het kan

Nog een fijne zondag...

Ps...
Ook nog een boxkaart gemaakt met dezelfde kleurenpallet en stempelset omdat ik nog wat vogeltjes had liggen.
Weer een in de kerstsfeer..
Moet ook wel want mijn kerstkaarten stapel is nog heeeeel klein haha

KERSTKAARTEN: 3

Reacties

!neke zei…
Super mooie kaart !!!!!
Groeten Ineke
Een hele mooie kaart Nicole, wat zijn die vogeltjes schattig met hun leuke truitjes en mutsen. Mooie kleuren zo bij elkaar.
Lieve groetjes Miranda
Els zei…
Wat een prachtige kaarten heb je met deze kleuren gemaakt
Groetjes, Els
Marjan zei…
Oh, mooi zeg Nicole!! Ik heb deze set ook, zo leuk! Prachtige kaartjes!!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183