Liftchallenge #173

 Er is weer een leuke uitdaging bij Lift Challenge

Namelijk een laatste kaart liften van de jubileum-lift. En wat een leuke lift van een lift...
Het is weer een tijdje geleden maar ben zo druk geweest met de laatste puber die naar de middelbare school gaat en ook meteen haar lieve roze-paarse kamer naar zwart- wit wilt veranderen 😳

Maar deze lift is zo leuk dat ik toch even tijd gemaakt heb.

Dit is mijn lift ervan:


Ook de binnenkant nog een stempeltje en papiertje en dan kan hij een keer verstuurt worden...


Ik vind het zo een leuke lift dat ik er ook een kerstkaart meegemaakt heb.


Nou ik ga weer aan het werk eb het lieve behang van mijn dochters kamer eraf proberen te halen..
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden
Fijne dag...💙

KERSTKAARTEN: 1

Stempels: KittensInKimonos van HeroArts, -Inbloom van MFT, Warmest wiches van SSS, SweetHolidayWishes van papertreyink en ThrillOfHope van Pennyblack
Inkt: RococoRose van Stampinúp, Black-Red en Violet van ArchivalInk
Diverse: Fimobloementjes en Dessinpapier van MFT


Reacties

!neke zei…
Wat een gave lift is dit !!!
Groeten Ineke
Kekke Kaarten zei…
Ik zag deze leuke challenge ook. Wat heb je er twee leuke kaartjes mee gemaakt Nicole! Wat zijn de poesjes met de kimono's schattig! Ik vind je kerstkaart erg origineel bedacht door de sneeuwvlokken in de sneeuwpoppen te stempelen. Top gedaan hoor! Succes met de kamer van je dochter, die zal vast erg mooi worden. Groetjes, Gerjon
Daphne zei…
Ze zijn erg leuk. Beide.
Goed idee om ook een kerst variant te maken
Haha, wij zijn ook aan het klussen in huis, het zit vast in de lucht. Succes met alles.
Marjan zei…
Wat zijn ze leuk! Allebei je kaartjes met een lichte voorkeur voor de poesjes, zo schattig! En inderdaad een erg leuk idee om die sneeuwvlokken in de sneeuwpoppen te stempelen, past perfect!
Dat wordt nog een klusje, die kamer van je dochter, succes daarmee!
En dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Nicole.
Wat leuk dat je ondanks de drukte weer mee doet Nicole. Gelukkig gaat dit techniekje wel lekker snel. Perfect voor kerstkaartjes maar ook je poezenkaart is superleuk!! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge en succes met de kamer van Bobbie, ben heel benieuwd wat het gaat worden maar dat is bij jou wel in goede handen! ;-)
Cornelie zei…
Fijn dat je ook nog wat ontspanning vond voor jezelf ;-) Erg leuk je poezeloetjes, maar je sneeuwmannetjes mogen er ook zijn.
Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183