Seizoenen schets "Herfst"

 Het is vandaag weer tijd voor de Seizoenen schets met het thema "Herfst".
Dit is onze schets voor vandaag...



Ik voel door de vroege donkere avonden en het weer dat de herfst er aan komt. Dus het is tijd voor de gezellige avonden waarbij de kachel en de kaarsjes weer aan gaan. Kan ik ook enorm van genieten, die knusheid. 😊
Bij herfst denk ik ook aan knisperende herfstblaadjes en knusse dik gebreide knuffeldekens, dat gevoel heb ik geprobeerd te vertalen naar verschillende herfstkleuren en structuren.



Het vierkantje vond ik perfect voor een schudgedeelte met sequins en herfstblaadjes. Ik heb op een hittebestendig acetaat een boom gestempeld en geembosst met zwarte glitter embossingpoeder en die gebruikt als venster voor de schudgedeelte.

Ook de binnenkant passend gemaakt.


Ook Nicole en Gerjon zijn met deze schets bezig geweest en ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar hun herfstkaartjes... 


Papier: Beige cardstock, FabricSheets van Xcut, Handgeschept papier en dessin papier in de kleuren roodoanje en groen
Stempels: BrushedBranches van SSS
Stanzen: Vierkanten van Action, Leafprint van Sissix en een rand van de Action

Reacties

Kekke Kaarten zei…
Ook jouw kaartje is een geweldige voor dit jubileum Nicole! Gaaf al die verschillende materialen die je gebruikt hebt. Dat doe jij altijd zo knap. Het shaker gedeelte heb je erg leuk bedacht en erg tof met de boom op het acetate. Top kaartje!
Groetjes, Gerjon
Oh jouw uitwerking van de sketch is ook erg leuk, heel origineel met het stempelen op acetaat en dat schudgedeelte. Een mooie herfstkaart.
Lieve groetjes Miranda
oh wow, de herfst spat er van af. Prachtig met al die texturen en het schudgedeelte. Een kaartje waar weer zoveel op te zien is. Gaaf gedaan!!
Marjan zei…
Gaaf jouw uitwerking van de deze schets, dat stofgedeelte i.c.m. met de blaadjes en het mooie shakergedeelte is erg gaaf!
De herfst kan zeker knus zijn en die kleuren zo mooi en diep, maar de regenkant eraan is voor mij echt helemaal niks. Goed weekend!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183