Dutch Card Lovers challenge #365

 Zo maak je een tijdje geen kaarten en dan komen er zoveel leuke challenges voorbij dat je weer lekker vol met inspiratie bezig bent ๐Ÿ˜Š

Zo ook deze challenge bij Dutch Card Lovers

Maak een kaart met alleen maar stansjes.

Nu heb ik pas geleden een hele leuke snijmal "Harvey" van Sizzix gekocht Je kan daar hele leuke notenkrakers voor kerstkaarten van maken maar ook soldaten of echte Londense wachters, de mogelijkheden zijn reuze.
Verder heb ik achtergrond snijmallen gebruikt en ook letterstansjes die ik met krimpiedimpie heb uitgesneden zodat ik kleine letters had waarmee ik de tekst kon maken.

Dit is dus mijn kaart:


Ik vind de snor ook zo leuk. Die heb ik uitgesneden van papier met een soort stof erop wat in een kinderpakketjes zit. Ook de binnenkant met de enigste stempel en wat stansjes versierd.


Oh dit was echt wel even een werkje om de notenkrakers te maken en uit te vogelen in welke volgorde alles geplakt moest worden maar toen ik dat in de gaten had heb ik nog 2 kaartjes gemaakt (zelfs een Bling Bling versie) en heb ik nu 3 kerstkaarten erbij ๐Ÿ˜ƒ

      

Kerstkaarten: 6

Stansen:Harvey van Sizzex, DashedDiamonds van PigmentCraftCo, CrossStitch van Crealies, OutlineAlfabet van CarlijnDesign en StitchAlfabet van MFT
Stempel: InsideChristmasGreetings van SSS
Diversen: Dessign papier, zwarte inkt en witte krimpie dimpie

Reacties

Marjan zei…
Oh wat leuk zijn ze!!! Drie versies ook maar meteen, daar zal je inderdaad wel wat werk aan hebben gehad. Die roze bling versie is ook te gek, zeg! Goed papier erbij gekozen ook, bij alle drie. Fijn dat je meedoet met DCL, Nicole!
Kaartenkraam zei…
Ik vind ze geweldig met een lichte voorkeur voor de rode versie. Ja het is vaak een heel gepuzzel maar het is je prima gelukt met geweldig resultaat!

groetjes van Ank
Wat zijn ze leuk!! In alle kleuren mooie kaartjes. Dankjewel voor het meedoen met ons bij DCL ๐ŸŒบ☕️
Wat een geweldige serie kaartjes Nicole! Het is ook meteen zo verleidelijk om allerlei kleurencombinaties uit te proberen, dat herken ik wel! Ze zijn alle drie superleuk geworden maar de blauwe springt er voor mij uit. Grappig om hierboven te lezen dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft... Dankjewel voor je prachtige bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge!
Kekke Kaarten zei…
Oooh Nicole, wat een super leuke kerstkaartjes. Dat zal inderdaad een heel gepuzzel geweest zijn. Slim hoor om er dan meteen drie van te maken. Knap ook hoe je ze zo allemaal verschillend hebt weten te maken. Mijn voorkeur neigt naar de rode, toch de kleur van kerst voor mij ๐Ÿ˜
Groetjes, Gerjon
anja curvers zei…
Ooohhh wat een gave kaartjes zeg ze zijn superschattig deze mannetjes, veel werk maar het resultaat is geweldig leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183