Challenge #366

 Wat zijn er toch leuke challenges deze laatste maanden 😄
Op de site Dutch Card Lovers en Knutsels en kadootjes bijvoorbeeld:

maak een KERSTKAART met een
HERT OF REINDEER
in de hoofdrol.

En dat komt goed uit want kerstkaarten heb ik nog veel te weinig...

Terwijl ik door mijn stempels rommel kom ik erachter dat ik maar een stempelset met hertjes heb dus de keuze is snel gemaakt. Nu heb ik vorige week ook "Shaker panels" gekocht dus ik dacht meteen aan een shakerkaart. Die heb ik nog niet zoveel gemaakt en ik heb ook wel even gevloekt omdat ik hem niet dichtgeplakt kreeg. 😠 Maar uiteindelijk met plakband en tacky glue en een dik boek erop bleef het eindelijk aan de achterkant van de kaart plakken. 
Dus als iemand tips heeft graag. 😊


    
    

Als eerste heb ik de Shaker panel gestempeld met een Quote en een hertje in zwarte inkt. Daarna heb ik een kaartje geblend met Distress Oxide inkt en wat water erover heen gedruppeld. Die heb ik in het venster geschoven met verschillende sequins mixen. Daarna op een paarse kaart geplakt en ook de binnenkant bijpassend gemaakt.

            

Wel heel leuk om te maken dus heb ik ook een variant met sneeuwpoppen gemaakt. En dan van ieders 2 dus weer 4 kerstkaarten 😉



Hoe gaat het met jullie voorraad Kerstkaarten?


Stempels: StarstruckSentiments van Spellbinders, DeerFriends van MFT, WarmestWishes van SSS
Inkt: BrokenChina, Blueprint, WiltedViolet, VillainousPotion, PineNeedles, FestiveBerries en WornLipstick Distress Oxide van Ranger
Stanzen: Action Iverted StitchedScallopRetangle van Gemini, 
WarmestWishes van SSS
Diverse: Papier en de Shaker panels van TayloredExpressions
Shakermateriaal: Verschillende mixen van BucketFence, ButtonsGalore, WOW enz 

Kerstkaarten = 12

Reacties

Ellen zei…
Wat een schattige kerstkaartjes Nicole. Bedankt voor het meedoen met DCL en alvast fijne feestdagen gewenst. Groetjes Ellen
Marjan zei…
Ik ken deze manier van shakerkaarten maken wel, leuk! Ze zijn erg mooi geworden! Fijn dat je meedoet met de DCL challenge, Nicole!
nicolevb zei…
Dank je maar als je nog tips hebt voor het dichtplakken en vastplakken Marjan graag
Want dat vond ik echt een ramp
Wat en leuke kaartjes heb je gemaakt, mooie achtergrond, en dat rendiertje wat is dat een schattig stempeltje. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.
Snoezige shakertjes Nicole!! Ook zo leuk met die bijpassende tekst! Ik plak mijn shakers meestal dicht met van die rode dubbeltape, die is behoorlijk sterk. Maar deze pouches ken ik niet dus ik weet niet of het daar ook bij werkt. In ieder geval bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge. Mijn kerstkaarten zijn al bijna allemaal de deur uit ;-)
Leuke en schattige kaartjes! Mooi gedaan. En weer een mooie aanvulling op de (inmiddels misschien al verstuurde) kerstkaartjes! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183