Distress Mica Stain

 Vandaag is Gerjon jarig en dat is natuurlijk weer een geweldige reden om een verjaardagskaart te maken. Dus hiep hiep hoera Gerjon en ik hoop dat de kaart zijn bestemming bereikt heeft. Anders is dit een Scoop haha.

Nu had ik hier al een tijdje Distress Mica stain sets liggen die ik graag een keer wilde uitproberen. Dat zijn spays die een kleurrijke parelmoer glas aan je projecten geeft.


Ik heb eerst met een achtergrond stempel van SSS op een wit vel gestempeld en geembosst(schrijf je dat zo?) met witten embossingpoeder. Daarna heb ik met de spays en water het witte vel gesprayd totdat ik tevreden was met het resultaat. Ik heb de vogel ook uit een witte vel gestanst en ook met spays gesprayd maar wel meer wit vrij gelaten. Van de stans "Happy Birthday" het woord "Bid-day" uit blauw papier gemaakt. Met een labelstempel het woord happy gestempeld en wat sequins erop en klaar is de kaart.


                          


Ook in de binnenkant een strookje geplakt die nog over was en een tekst gestempeld.

Iedereen een hele fijne feestelijke dag vandaag want je moet elke dag vieren en natuurlijk ook speciaal vandaag Gerjon 💝 💋.

Stempels: LabelmakerSentiments van MFT en BirdFriends van Technique Teusday 
Stanzen:Layered Birds van Elizabeth, Birds van Sissix en het Woord HB van ali
Sprays: JackOLamtern-FlickeringCandle-CrookedBroomstick enSnowFlurries DitressMica Stain van Ranger
Diverse: Sequins en papier

 

Reacties

!neke zei…
Prachtige kaart !!!!!
Groeten Ineke
GerJanne zei…
Heel mooie kaart voor Gerjon! Ik houd ervan en die woordspeling vind ik ook altijd leuk!
Kekke Kaarten zei…
En deze prachtige kaart vond ik inderdaad op mijn verjaardag op de mat. Wat een geweldig exemplaar Nicole! Wat een mooie techniek en kleuren heb je gebruikt. Ook de teksten heb je leuk gedaan. Je kaart was echt een kadootje door de brievenbus. Nogmaals dank! Liefs, Gerjon
Marjan zei…
Echt een heel mooie kaart voor Gerjon, dat ze er blij mee was begrijp ik!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183