Dutch Card Lovers challenge #371

 Vroeger als men vroeg wat zijn je lievelingskleuren? Mijn antwoord was dan, Alle kleuren behalve geel.


En toen zag ik de challenge bij Dutch Card Lovers Challenge #371 Haha.

Maak een kaart met gele bloemen.


Meteen dacht ik dat gaat hem dus niet worden haha.

Een week later dacht ik nee deze keer doe ik niet mee....

Na nog een week dacht ik misschien wel want het is wel een leuke uitdaging....

Vandaag had ik vandaag met pasta een achtergrond gemaakt met de stencil Bouquet van Tim Holtz en als ik daar nou geel bij gebruik dan zou hij......

Ik ga de uitdaging toch maar aan haha.


Dus toch een kaartje voor de challenge Gele Bloemen....

Ik heb de achtergrond gemaakt met pasta en die daarna bestrooid met Brusho poeder Prussan blue en Yellow van Stampin'up. Die spray je dan in met water en dan gebeurt de magie die of slecht of goed uitpakt.
Daar nog de tekst "sending sunschine" er op en een koordje met een "Zon" bedeltje
 eraan.





En klaar is de kaart.
Misschien moet ik geel toch ook maar bij mijn lievelingskleuren voegen want ik vind hem gelukt.

Nog een hele fijne dag iedereen en hopen dat er snel overal mooie bloemen komen. Oke Gele bloemen. Maar ook Rode. En Roze. En paarse. En Oranje.....

Stempels: LabelmakerSentiments van MFT
Stencil: Bouquet van Tim Holtz
Stanzen Sunshine van Ali
Diverse:Brusho Crystal Colour van Stampin'up, papier, tou en bedeltje

Reacties

Ik vind m schitterend, vrolijk wordt je er van.
gr Alma
GerJanne zei…
Leuk te lezen hoe deze kaart tot stand kwam!
En het is een prachtige kaart!
Marjan zei…
Grappig, dat gevoel over geel en vroeger herken ik! Maar nu is dat anders. Jouw kaart met deze techniek en mooie bloemen is prachtig! Wat leuk dat je met DCL meedoet, Nicole. Dank je wel!
!neke zei…
Hij is prachtig !!!!
Groeten Ineke
anja curvers zei…
Wow supergaaf zeg mooie kleurencombi ook. Bedankt voor je deelname aan DCL
Ha ha wat stoer dat je toch meedeed met de challenge. En dan ook nog op goed geluk Brusho gebruiken. Nou dat heeft lekker uitgepakt want ik vind je kaartje prachtig geworden!! Dankjewel voor je fleurige bijdrage aan de DCL challenge.

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178