Seizoens-schets hop "Lente"

 Bedankt voor alle lieve woorden op mijn hersenletsel...en zoals ik al zei heb ik erg geluk gehad en een engeltje op mijn schouder gehad.


Maar terug naar nu. 
Wij, NicoleD, NicoleP en Gerjon, zijn deze maand met heel veel zin weer aan de seizoensschets begonnen.

Deze keer heeft Gerjon een uitdagende schets uitgezocht met het Thema Lente.


Voor mij was hij uitdagend want wat doe ik met al die cirkels...
Maar als ik de takjes met blaadjes zie en aan de lente denk zie ik vooral veel bloemen in mijn hoofd...
En een heerlijk warm zonnetje. 
Ik heb de achtergrond weer met alcoholinkt gemaakt. Ik hou van die diepe rijke kleuren die ik daarmee krijg. Dit keer in de kleuren Geel , Oranje en rood.
Het is hier en daar wat bewerkt met witte pasta en tekststempels. En de cirkels zijn dus bloemen geworden.



Ook natuurlijk de binnenkant passend gemaakt.

 
        


Uiteindelijk vind ik hem wel geslaagd en heb ik ook een andere kleur variatie gemaakt.








Ik ben benieuwd wat Gerjon en Nicole ervan gemaakt hebben. Hoppen jullie mee?

Nu hoor ik dat het echte lenteweer er aan komt komende week dus dat word genieten. Iedereen dus een hele fijne dus zonnige week!

Stempels: CelebrateEverything van MFT, Distressed Background van LimitedEdition
Stanzen: Friend van APocketFullOf Happiness, DoubleDtitch vasn Crealies en ForestBranches van EchoPark
Stencil: THS144 van TimHoltzColeectuion
Inkt: Alchohol inkt
Diverse: Bloemen, witte pasta, nietjes, yupo en Papier

Reacties

Els zei…
Super wat een mooie kaarten en leuk met deze achtergrondjes.
Groetjes, Els
GerJanne zei…
Hoi Nicole,
ik weet niet of ik eerder bij je langs ben geweest, maar nu via Nicole en Gerjon voor jullie onderlinge uitdaging. En je hebt twee (!) super mooie kaarten gemaakt. De achtergronden zijn zo vrolijk en de bloemen, daar word ik altijd blij van!
Wat heb jij een pittige tijd achter de rug zeg! En inderdaad geluk gehad. Ik heb even terug gelezen en je blognaam is helemaal van toepassing. Ik ben ook volger geworden, dus je ziet me terug. Groetjes!
wow, wat een prachtige kaarten!!!
super mooie kleuren en opgewerkt met de bloemen.
gr Alma
Cornelie zei…
Hartstikke tof zo opgelost met die bloemen! Heerlijk vrolijk oook met die kleuren!
De vrolijkheid spat van mijn scherm Nicole, vooral de eerste vind ik zo warm van kleur en heel fleurig met die mooie bloemen. Het zijn twee gave lente-kaarten geworden en zo leuk om te zien dat jullie allemaal een heel andere uitwerking van de sketch hebben gemaakt. Jij ook lekker genieten van het zonnetje hè.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Net bij de twee andere ladies geweest, jouw kaart in jouw stijl vind ik ook erg gaaf, mooi die warme tinten en die prachtige achtergrond! Knap gemaakt, Nicole!
Het is bij jou echt een lente explosie geworden Nicole! Super gaaf gedaan!! En ook een eigen oplossing voor het cirkelprobleem gevonden ha ha. We zijn daar alledrie een beetje mee aan het stoeien geweest zie ik wel!
Kekke Kaarten zei…
Hey Nicole,
Wat een prachtige achtergrond(en) heb je gemaakt met alcohol inkt. Ik blijf daar toch nog mee stoeien om het mooi te krijgen, misschien wat meer oefenen. Ook vind ik het idee om het te bewerken met pasta echt gaaf. De kleuren van beide kaarten zijn prachtig maar ben vooral fan van de eerste ..... Het rondjes "probleem" heb je mooi opgelost met deze verschillende bloemen. Goed gedaan hoor. Ik heb ook even zitten worstelen hoor ;-)
Veel groetjes, Gerjon

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183