Dutch Card Lovers #372

 Kijk nou wat ik vanmorgen in de brievenbus vond. Een brievenpost cadeautje 😍
Omdat ik bij de blog Lift challenge deze keer gewonnen heb kreeg ik een cadeautje van Cornelie, Marjan  en Nicole. Zo leuk Bedankt.



Maar er is ook een leuke challenge Dutch Card Lovers op dit moment namelijk:

MAAK EEN KAAR IN BLAUW-WIT

Nou liep ik van de week toevallig door de bijenkorf en heb me laten inspireren door dit:


Ik vind vooral die vaas zo mooi en heb ik in plaats van bloemen een mandala stempel gebruikt.
Die stempel heb ik op wit papier geembost en daarnaar gesprayd met Ditress Mica Stain "SnowFlurries"en in de natte spray met Brusho poeder Prussan blue bestrooid.
Daarbij  de contrasterende kleur oranje gebruikt voor de banner en de Tekst.



Ook de binnenkant met het hartje en strookjes die over waren versierd.



Nu had ik een paar vellen gemaakt ook 1 met alleen Brusho poeder Prussan blue en water. En daar heb ook een kaartje mee gemaakt.


        



Dit was weer een leuke Challenge. Ik ben benieuwd naar de andere mooie creaties.

Nog een fijne avond en nu snel naar binnen om de 2e halve finale van het songfestival te gaan kijken. Ja erg hé maar ik vind het zo leuk om te kijken en dan vooral te verbazen over de sommige rare performances 😄

PS. ik ben al de kaarten aan het bewonderen en nu lees ik dat het ook een hollands tintje moet hebben haha
Oeps niet goed gelezen
maar gelukkig weet de ontvanger dit toch niet 

Reacties

gefeliciteerd, leuk voor je.
mooie kaartjes voor de challenge van DCL
gr Alma
Ellen zei…
Wat een prachtige uitwerking van de blauw-wit uitdaging Nicole! Echt prachtig hoe de mandala stempel uitkomt tegen de diep blauwe achtergrond. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen.
Marjan zei…
Ik vind je uitwerkingen heel origineel en ik zie wel waarom je de vaas zo mooi vindt! Prachtige kaarten! Fijn dat je meedoet met DCL, Nicole!
GerJanne zei…
Wat een leuke interpretatie van het moodboard. Heel mooi met die mandala. EN de prijs die je won ziet er ook al zo leuk uit.
Daphne zei…
Ik zie wat reacties van de dt leden van DCL, dus denk dat je kaartje is goedgekeurd hoor.
Wat een mooie kaartjes.
Leuk, de mini rode details erop.
Ik vind dit ook zo'n leuke challenge!
Kekke Kaarten zei…
wat een leuke prijs heb je ontvangen. Daar ga jij vast iets leuks mee maken! En wat een prachtige kaartjes weer Nicole, echt weer in jouw stijl. Leuk dat je brusho hebt gebruikt voor een kaartje. Dit geeft mij weer inspiratie want heb daar ook nog een aantal potjes van staan :-)
Groetjes, Gerjon
Hele mooie kaarten! Een leuk om te zien waar de inspiratie vandaan is gekomen 😊 mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️
Heel leuk gedaan met de Lace stempel.Hier had ik niet zo gauw aangedacht om die te gebruiken. Top gedaan. Leuk dat je meedoet met de DCL.

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183