LiftChallenge #180

 Een nieuwe challenge bij LiftChallenge

"Lift deze kaart met alleen maar gestanste teksten. Mag in verschillende kleurtjes, zoals hier, maar ook in één kleur."


Maar even.... wauw voor de maakster van deze kaart. 
Hij zit grafisch zo goed in elkaar en is helemaal in balance. 

Dat word een moeilijke uitdaging.
Ik heb het geprobeerd zullen we maar zeggen haha.
Ik heb eerst een vel yupo bewerkt met alcohol inkt. Ik vind dit zo een rijke kleuren geven dat ik hier vaak naar terug grijp. Daar heb ik de woorden WOW uitgestanst en dan witte uigestanste woorden erin gelegd. Wat sterretjes, tekstje en een graduation hoedje en klaar.




en de binnenkant:



Het was zeker een uitdaging maar voor mij redelijk geslaagd...
En hij mocht eindelijk op deze blog omdat onze dochter hem nu heeft gekregen...Want Whoop Whoop zij is ook geslaagd voor haar HAVO op naar het volgende avontuur.

Reacties

Marjan zei…
Yupo is superleuk spul en mooi voor de achtergrond met de grote letters! Heel leuk dat studentenpetje (heet vast niet zo) en de sterretjes erbij en natuurlijk van harte gefeliciteerd met het slagen voor de HAVO van dochterlief! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Nicole.
GerJanne zei…
Superleuk, deze liftkaart! EN van harte met het slagen van je dochter! Altijd een mijlpaal, vind ik.
!neke zei…
Helemaal leuk deze kaart !!!!
Groeten Ineke
Ja, WOW Nicole! Die dochter van je heeft dat maar mooi weer gefixt! Nu lekker welverdiend een paar weken vakantie. Je kaart voor haar is prachtig. Heel leuk dat je alcoholinkten hebt gebruikt dat geeft weer een hele eigen twist aan deze uitdaging. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!
Kekke Kaarten zei…
Een beetje late reactie maar niet minder goed bedoeld. Wat een gave kaart heb je gemaakt. Zo knap altijd dat jij met de alcoholinkt zo'n mooie achtergrond kan maken. Ik moet nog wat meer oefenen denk ik ;-) En wat super fijn dat je dochter geslaagd is, dat zal een mooi feestje geweest zijn!
Veel groetjes, Gerjon

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183