Dutch Card Lovers Challenge 376

 Pasta, ik hou ervan! Lekkere lasagna, gevulde cannelloni en het recept van mijn nichtje Pasta Amber 😅

Waar ik ook heel veel van hou is niet pasta maar embossingpaste op mijn kaart. En laat dat nu de challenge zijn bij Dutch Card Lovers :

Gebruik embossing paste op je kaart.

Dus deze kan ik niet langs me heen laten gaan.
Ik hou vooral van experimenteren met alcoholinkt en embossingpaste. Dus ik ben hiermee aan de slag gegaan.


Achtergrond bewerkt met alcohol inkt daarna met de Mandela-stans van Simon Says Stamp door de Gemini gehaald.
Met de rozen stencil van timholtz de zwarte Glimmer paste van Nuvo 
linksboven in de hoek erop gemeerd. En met de Bird stempel van Studio light een afbeelding afgedrukt. Daarna pas met de tekststencil van Studio Light de witte paste over alles gesmeerd maar ervoor gezorgd dat de vogel een beetje vrij bleef. De label met zwart draad vastgenaaid en het woord "Birthday"verhoogd met zwart papier eronder. Een touwtje met een ijzeren bloemetje eraan maakt het voor mij helemaal af.

     

Ook de binnenkant aangepakt met witte paste, overgebleven achtergrondpapier en een tekstje.

 

Ik vind dit zo leuk en fijn om te doen. Verstand op nul en beginnen. Ik had nog veel achtergrondjes over dus heb ik er nog een kaart mee gemaakt.


Ik ben benieuwd wat voor een prachtige kaarten jullie allemaal met de embossingpaste maken 💜

Reacties

Marjan zei…
Ja, dat jij dat leuk vindt weet/snap ik, ik houd er ook van op z'n tijd. Je mixed media uitwerking voor onze challenge is erg mooi geworden, Nicole en ook qua kleur prachtig! Fijn dat je meedoet!
Ellen zei…
Wat een super mooie artsy kaart Nicole! Prachtige kleurencombi. Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
Groetjes Ellen
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje met de paste! Geweldig met die vogel en de kleuren.
Wat een prachtkaart Nicole!!! Ik vind het effect van de witte pasta over de zwarte echt geweldig. Al die structuur en de collage met het vogeltje, het is echt een prachtig geheel geworden!! Pasta Amber maak ik volgens mij ook wel eens, was dat niet met kip en pesto? In ieder geval bedankt weer voor je bijdrage, heel inspirerend weer!
anja curvers zei…
Een prachtige kaart hoor mooie kleuren en design. Bedankt voor je deelname aan DCL
Een hele mooie kaart Nicole! Er is zoveel te zien, maar het vormt toch een geheel! Mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet met ons bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️
Wat een prachtige mix media uitwerking. Ik vindt je kaart super!! Leuk dat je de uitdaging aangegaan bent.
Ellen zei…
Wat een super mooie uitwerking van deze embossing-paste challenge, er is zoveel te zien op je kaart en de kleurencombi is prachtig. Bedankt voor het meedoen met DCL, groetjes Ellen

Populaire posts van deze blog

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183