Liftchallenge #182

 Het word toch nu wel tijd om een beetje aan het voorraad van de kerstkaarten te gaan werken. Die staat nu namelijk op 0 😎
En er is nu een Challenge bij Lift Challenge die voor mij daar wel mooi op aansluit.  

Maak een kaart met Blending en een diecut techniekje.

Dus aan de slag met Distress Oxide inkt en glitterpapier.
En dit is hem geworden:


Maar ja dan heb ik nog maar 1 kaart 😊 en dit techniekje werkt best snel dus maakte ik nog 1 variant ervan maar dan zonder extra bloesemtak.


Dit was een leuke uitdaging en het ging snel. Heerlijk
tot de volgende uitdaging.

Kerstkaarten: 2

Inkt: BlueprintSketch, PineNeedles, VillainousPotion, Worn Lipstick, WiltedViolet, SqueezedLemonade alles van DitressOxide inkt
Stanzen: CherryBlossom van HeroArts en Merry&Bright van SimplyCreative
Stempels: ThrillOfHope van Pennyblack
Diverse: Wit Glitterpapier, gekleurde kaarten en enveloppe van de A-C-tion en 
diamonds

Reacties

Marjan zei…
Ja, leuk als kerstkaart ook! En inderdaad een techniekje waar je niet te lang over doet, dus slim om er meer te maken.
Mooie kaartjes, Nicole en leuk dat je met de Liftchallenge meedoet!
Cornelie zei…
O, je bent niet de enige! Ik lees bij zoveel mensen dat ze nog moeten beginnen.
Nix moet hè ;-)
Maar slim om dit soort challenges dan gelijk te combineren.
Leuke uitwerking en tof dat je weer meedoet met de Liftchallenge!
Ik zie dat jij ook zo slim was om met de techniek een kerstkaartje te maken! Ik doe dat in deze tijd ook met al mijn challenge, ik pers ze gewoon in een kerstkaartje en maak er dan vaak meteen twee, dat gaat lekker dubbel zo snel! Je uitwerking is weer prachtig, mooi die spettertjes in de achtergrond en het glitterpapier. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift en alvast een heel fijn weekend. Misschien kom ik je tegen tijdens DDW?

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183