Dutch Card Lovers #378

 Ik mag weer gastdesigner. Zo leuk.
Dit keer is de Challenge van Dutch Card Lovers van Ellen.

Maak een kaar met Paddenstoelen in de hoofdrol.

En we kunnen er nu niet meer om heen. De herfst is begonnen.

Nou heb ik een keer een bestelling gedaan bij The Greetery. Die hebben zo een mooie stempels en stansen maar zitten in America. Nu werd ik naderhand om me oren geslagen met de douanekosten dus dat doe ik nooit meer maar ik ben erg blij met mijn paddenstoelen stans dus die komt nu mooi van pas. 
Ik heb me laten inspireren door Anna-Karin die veel op deze manier met inkt werkt. Zo mooi.





ik had veel ondergrondjes gemaakt dus ik kon nog een kaart maken

  


Ik ben benieuwd wat voor een mooie creatieve paddenstoelen langs gaan komen
Veel plezier!


Stempels: MeadowGreens van PaperTreyInk
Stansen: BotanicutsTodstoolgarden van TheGreetery, Eucalyptuskranz van Vraft&YouDesign, Blumenkranz van CreaiveDepot enDoubleStitch van Crealies
Inkten: heel veel verschillende groen, bruin en blauwtinten van Distress Oxide inkt van Ranger
diverse: Transaparant scheet,witte embossingpoeder en diamantjes

Reacties

wat een mooie kaartjes en die achtergronden... super!
gr Alma
Echt prachtig weer Nicole!! Wat een mooie kleuren heb je gekozen!!! En die paddenstoelen van de Greetery zijn idd geweldig. Ik kijk ook vaak naar die mooie spulletjes die ze hebben maar heb idd ook slechte ervaring met de belasting en bezorgkosten uit Amerika, niet leuk meer!
Cornelie zei…
Ja, wat jammer hè, dat het zo moet gaan met al die idiote kosten die r nog eens bijkomen. Zo jammer. Anders had ik deze set ook allang gehad en nog wel meer van hun!
Je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt voor DCL. Ik hou van deze kleurtjes. Heel mooi gedaan!
Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik heb zo mijn fases. Het ene moment komt er niets uit mijn handen en het volgende moment vliegen ze er zo uit. Ik zit beneden in de kamer, dus ik schuif ook zo aan. Iedere dag wel even een momentje, al is het maar een kwartier. Noem het een verslaving ;-))
Fijne zondag!
Prachtige herfstkaarten met genoeg mooie paddestoelen Nicole. Super zoals je die achtergronden gemaakt hebt en ook de kleuren vind ik mooi gekozen. Gezellig dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Je hebt een schitterden kaart gemaakt voor onze challenge en ook de andere is een beauty! Ik vind deze kaarten mooier dan de tag van Anna-Karin, ik herkende de stijl een beetje omdat ik de tag als favoriet had opgeslagen. De set is schitterden, snapte dat je hem hebben wilde, maar de douanekosten inderdaad.. ik doe het ook niet meer. Ook niet uit Engeland, niet leuk meer.
Kaartenkraam zei…
Wat een prachtige kaart, die kleuren zijn helemaal super!

groetjes van Ank
Ellen zei…
Wat een super kaart heb je gemaakt Nicole, het zijn inderdaad hele mooie stansjes. Zuur dat je dan nog zo'n onverwachte naheffing krijgt. Het is een eer om je als gast-designer bij ons in DCL te hebben. Dank je wel voor je bijdrage! Groetjes Ellen

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183