Liftchallenge #183

 Ik moet nu toch wel echt aan gang met de kerstkaarten dus ik heb de Lift Challenge hiervoor gebruikt om zeker weer 2 kerstkaarten rijker te zijn 😄

De challenge luid: Lift deze pop-up card. De voorkant versier je naar eigen inzicht. 

nou moest ik meteen bij de binnenkant denken aan sneeuwhellingen dus daar ben ik mee begonnen.
En de hele tijd speelde het lidje "driving home for Christmas" af in mijn hoofd....

Dus:


En dan gaat het natuurlijk vooral om de binnenkant waar de pop-up plaats vind:



    

Gelukkig was de pop-up (als het kwartje was gevallen) inderdaad niet heel moeilijk. Alleen had ik me verkeken dat de auto een beetje buiten de kaart komt maar ach grotere enveloppe er omheen en niemand die ziet dat dat niet de bedoeling was 🙈.

Ik heb er nog een gemaakt waar de konijntjes heerlijk van de heuvel af skiën.










Kerstkaarten: 8

Ik moet nog even wat produceren hier maar dit was weer een erg leuke uitdaging dus misschien maar ik er nog een paar zo.


Reacties

Rhodé zei…
Ik vond die met de auto al heel leuk en toen ik verder scrolde kwam de kaart met het konijn nog voorbij. Wat leuk gedaan. Jouw strook heeft echt een functie al skipiste. Heel tof!
GerJanne zei…
Oh ze zijn enig Nicole. Leuk idee om een echt tafereel te maken aan de binnenkant! Ik zie zoveel leuke inzendingen voorbij komen. Ik hoop ze in mijn hoofd op te slaan ter inspiratie! Erg leuk om er kerstkaarten me te maken.
Marjan zei…
Super gedaan jouw twee uitwerkingen, erg leuk die auto die rijdt op de strook op weg naar huis, mooie heldere kleuren ook! Het huisjespapier ook gaaf erbij! De kaart met konijn is ook heel geslaagd, meteen twee kaartjes erbij Nicole! :) Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!
Ingen zei…
Echt geweldige leuke kaarten heb je gemaakt!
Cornelie zei…
Goed idee de sneeuwhellingen! Erg leuk om er een stadsgezicht van te maken. Wat een leuke kaartjes! dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!
Kekke Kaarten zei…
Wat een ontzettende gave uitvoeringen van deze Lift heb jij gemaakt Nicole! En meteen 2 gave kerstkaarten klaar. Top gedaan hoor.
Groetjes, Gerjon
Nu zit ik wel de hele dag met dat kerstliedje in mijn hoofd... maar twee prachtige kaartjes Nicole! Het zijn echte verhaaltjes geworden aan de binnenkant! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178