Lift Challenge #185

 Hebben jullie dat ook. Dat je in een soort creatieve winterdip komt...
Ik merk dat ik echt geen inspiratie of zin heb om creatief bezig te zijn.

Maar soms moet er wel een kaart voor iets gemaakt worden. Ik kreeg namelijk van mijn petekind een geboortekaart. Hij en zijn vrouw zijn ouders geworden van een zoon.💖
Nu vind ik het altijd leuk om de kaart die ik stuur op de geboortekaart te laten lijken. Maar ja totaal geen inspiratie.
Totdat ik de lift Challenge voorbij zag komen en dacht dat zou wel eens kunnen lukken.


Meestal laat ik me dus inspireren op de kleur en/of de afbeelding van de geboortekaart . Nu dus heb ik dus de kleuren bruin, koper-oranje en groen gebruikt.

De kleuren heb ik met dessin papier voor de repeterende cirkels gebruikt.
En in de geblende cirkel  piept er een blij egeltje uit.
Ook heb ik het houtstructuur op de achtergrond terug laten komen met een stencil en koperen mousse. Die zie je door de uitgestanste cirkels.


Natuurlijk ook nog de binnenkant voorzien van het dessinpapier en een egeltje.


Dus Lif Challenge bedankt voor het idee.😎 👏


Stempels: Tekstje van IttyBittyBasics van MFT, Egeltjesvel van een rommelmarkt
Stanzen: boldText van Sissix, cirkels van A-C-tion
Stencils: SlicedWood van MarianneDesign
Diverse: Stiften TomBow, Oxide Inkt van Ranger, kopere mousse van Nuvo


Reacties

!neke zei…
Heel leuk !
Ook de binnenkant !
groeten Ineke
knap hoor om een felicitatie kaart op het origineel te inspireren
groetjes Alma
Dat heb je heel mooi gemaakt Nicole en ook de binnenkant is een plaatje.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Ik ben ook wel eens inspiratieloos, maar gelukkig duurt dat nooit heel lang. Gelukkig is het bij jou ook voorbij en kon je deze kaart maken. Ik vind hem super, erg leuk die houtstructuur en het schattige egeltje! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!
jij bedankt voor deze weer originele bijdrage! Heel mooi gemaakt en je hebt de vibe van het geboortekaartje goed te pakken! En natuurlijk ook gefeliciteerd met je peet-kleinkind ;-)
Ela zei…
Ik zie niks van inspiratieloos terug op je kaart! Echt top gedaan en goed bedacht. Groetjes Ela
Cornelie zei…
Heel leuk deze persoonlijke touch! Erg lejk hoe je al die details hebt verwerkt!
Een dipje heb ik ook hoor af en toe. Dat bind ik vooral balen als je lekker de tijd hebt. Ik probeer altijd door andere dingen te doen, toch weer inspiratie te krijgen.
Bij jou is dat in ieder geval gelukt! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge Nicole!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183