Liftchallenge #165

  OMG Ik heb gewonnen bij DutchCardLovers
Wauw dank je en ik kijk er naar uit om gastdesigner te zijn....
En ook dank je wel voor al jullie positieve en leuke reacties bij mijn blog.
Ik ga het steeds leuker vinden...😊

Maar voor nu een nieuwe kaart die ik gemaakt heb voor liftchallenge.



Je moet de lay-out van deze kaart liften.
Wat een leuke lift.

In het vierkantje van kraftpapier wat onder de bloemen geplaatst is zie ik een doos voor me.
En doos vol kerstspullen deze keer...
Dus dit is mijn resultaat:


En omdat ik toch wel een aardig voorraadje kerstkaarten wil hebben heb ik ook een 2e variant gemaakt.


Stanzen: CurioAticcOrnaments van TheGreetery, Slimcard van SimpleAndBasic en Banners van Action
Stempels: Off-BeatHolidayMessages van HeroArts
Papier:Verschillende kleuren van FlorenceCardstock 6x6", Oud dessign papier van KIMemories
diverse: Jewels en Druppels

KERSTKAARTEN: 5

Reacties

Marjan zei…
Van harte gefeliciteerd, Nicole! Mooi kaartje maakte je voor onze challenge. Als je mee wilt als onze gastdesigner mail je mij even dan?
Mailadres staat op het DCL blog.
Marjan zei…
Nicole, ik zag je reactie op mijn blog, helaas heb ik je mail niet ontvangen.
Zou je mij nogmaals willen mailen op mkuppers@outlook.com?
Gefeliciteerd met je eerste plaats bij de challenge van DCL.
Je kaartje was ook prachtig, net zo als de kaart, die je nu plaatst.
Groeten van Maaike
Marjan zei…
Deze twee zag ik nog niet staan toen ik mijn eerste reactie op je winnende kaart van DCL plaatste. Ze zijn ontzettend leuk bedacht, gaaf die doos met kerstspullen! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Nicole.
Alweer zo een toppertje Nicole! Die doos met kerstballen is superleuk bedacht. Ik heb net met black friday weer wat leuke ornamenten voor in de boom besteld dus van de week krijg ik ook zo een doosje aan de deur! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.
Cornelie zei…
Bloggen is hartstikke leuk. Lekker meedoen met challenges, daar krijg je lekker inspiratie van en als je dan af en toe ook nog wint, heerlijk toch?
Je kaartje is erg leuk gevonden. goed idee om van het vierkant een doos te maken.
Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183