Druk Druk Druk...

 Kennen jullie dat ook?

Dat je zoveel afgemaakte projecten hebt liggen....
Zo bedacht ik bij mijn 1e dochter 12 jaar geleden... Ik ga van elk schooljaar een pagina maken met  klassenfoto, de namen van alle kinderen en de hoogtepunten. Nu zit mijn jongste dochter in Groep 8 dus bijna klaar...
Dus het album moet in Juni af zijn en nu kom ik erachter dat ik het pas tot groep 2 gemaakt heb AAARGH
Gelukkig heb ik in mijn notitieboekje wel alles bij gehouden maar ik moet dus in een snel temp nog 6 jaar maken. 
Dus het is hier nog geen stress maar wel druk aan het plakken en schrijven.


Maar ik heb ook nog de tijd om een kaart te maken voor mijn vriendin die 50 is geworden. Want dat is toch een leeftijd om bij stil te staan...


Nu had ik van die plastic rondjes binnen gekregen speciaal om schudmateriaal in te doen. 
Dus het idee was dat mary Poppins de cijfers 50 te laten vangen. 
De cijfers zijn gemaakt met witte KrimpieDimpie en die heb ik met wat verschillende sequins erin gestopt.
Verder is de kaart uit verschillende soorten kraft papier met door over heen wat paste gesmeerd.

     


 

Nu weer snel verder met mijn Schoolalbum.

Stanzen: The park van sizzix, PopUpGiftCard van SSS, Cirkelstans van Action en StitchedAlphabet van MFT
Stencils: Rozen van Tim Holtz en honing graat van Carabelle Studio
Paste: 
Roze Quartz Effect van Finnebair, witte en groene paste
Diverse: Verschillende kraft dessinpapier, Sequins, Witte cijfers van KrimpieDimpie

Reacties

!neke zei…
Gave kaart met dat schud gedeelte !!!!
Succes met alle jaren die je nog moet maken ....
Denk dat het wel top wordt !
Groeten Ineke
Heel herkenbaar Nicole en dan heb ik ook nog brei- haak en borduurwerk liggen LOL. Ik zeg altijd dat ik minstens 200 moet worden om alles te maken wat nog in mijn hoofd zit hihi. Het wordt wel een album om te koesteren en waar nog vaak in gekeken zal worden. Je kaart is ook heel gaaf, leuk om met krimpie dinkie de cijfers te maken.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Wat een gave kaart voor je jarige vriendin, Nicole! Heel origineel ook.
Dat is nog wel een werkje, wat je voor de boeg hebt, maar ook wel leuk om te doen natuurlijk en gelukkig hoeft het ook niet allemaal in een keer af te zijn. Fijn weekend!
Daphne zei…
Herkenbaar, zeker weten.
Ik heb nog jaren en jaren aan foto's liggen, ben ooit eens begonnen met plakken toen ik zwanger was van onze dochter, toen had ik tijd....... ze is nu 16 en ik ben alles behalve bij met de foto's🤣
Wat een leuke kaart maakte je voor je vriendin.
Heel mooi, dat kraft en de pasta en het schud gedeelte en de Mary Poppins......
Echt een leuke kaart!!
Kekke Kaarten zei…
Wow wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je vriendin! Al die techniekjes die je weer gebruikt hebt, gaaf gedaan. Het vangnetje van Mary vind ik té leuk bedacht! ...... ook ik heb nog een voorraadje foto's liggen. Tasjes vol met bonnetjes, entreekaartjes e.d van vakanties, ook heb ik een zelfde project met de schoolfoto's nog in gedachten (precies: in gedachten). Waarschijnlijk worden dit allemaal 'als ik met pensioen ben' projecten hahaha ...... Groetjes en een fijne dag, Gerjon

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Dutch Card Lovers challenge #371