Seizoenschets Lente 2022

 Dank je wel voor de reacties en ik ben blij dat ik niet de enige ben die zoveel niet afgemaakte projectjes nog heb liggen. haha
Maar gelukkig hebben we altijd tijd om kaarten te maken en bij mij zijn dat meestal verjaardag en kerstkaarten.

En over verjaardagen gesproken...
Op de dag dat onze Seizoenschets op de blog komt is Nicole ook jarig
Jippie
Dus ik ga even zingen
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
hiep hiep hoera
GEFELICITEERD en een hele fijne feestelijke dag vandaag 💛 🙌 💋

Maar het is dus ook tijd voor de seizoenschets.
Gerjon kwam met een hele leuke schets waar ik meteen vrolijk van werd. En dat is het thema ook : LENTE


Hmmm Lente
Heerlijke bloesems in de bomen een verdwaald konijntje op het gras...
 
Nu had ik net sequins met konijntjes erin bij Cloud9 besteld. Het is altijd een feestje om daar te bestellen want de eigenaresse pakt alles zo leuk in en doet er altijd wat extra dingen bij. Een feestje. Nu zat daar ook een heel leuk gestreept dessinvel bij met op de achterkant bloemetjes en ik kreeg meteen een idee. 


Ik ben op zoek gegaan naar een leuke stempel van een konijn. Die heb ik gestempeld en ingekleurd met DistressCrayons en omdat het reageert op water heb ik de kleuren met een kwast in elkaar geblend. Daarna heb ik dezelfde stempel nog een keer erover heen gestempeld zodat je de lijnen weer goed ziet.

        
 
Nu zat bij de stempel ook een bloemenstempel die leek op een krans maar als ik die eroverheen moest gaan stempelen moest ik weer maskeren en daar had ik eigenlijk deze keer geen zin in. Dus heb ik de krans met vilten bloemetjes nagemaakt. Dat geeft toch wel een vrolijke lentesfeer aan het konijn. En dat paste dan weer goed bij het thema haha

            
    
Eén cirkel heb ik gevuld met de sequins van Cloud9. En natuurlijk ook de binnenkant wat stroken dessinpapier en bloemen.

Nou dit was mijn kaart geïnspireerd door de schets nu ga ik snel bloghoppen naar Gerjon en Nicole 
Hoppen jullie mee?

Stanzen: Cirkels van Action, Bloemenkranz van CreativeDepot, Birthday van MFT
Stempels: Hasenpracht van CreativeDepot en VintageJeans van JoyCrafts
Papier: Blaauw, Wit, Paars bazzil en Dessinpapier
Inkt: BasicGray van Stampin'up

Diverse: PeterCottonTailSequins van PicketFence, Vilten bloemen en DistresCrayons van Ranger

Reacties

Kekke Kaarten zei…
Wat een leukerd Nicole!! Wat heb je dat knap gedaan met het inkleuren van het konijntje. Super leuk ook dat je zijn hoofd versierd hebt met die gezellige bloemetjes. De versiering en zeker de tekst aan de binnenkant vind ik zeer geslaagd. Echt een hele leuke kaart geworden. Fijne zondag! Groetjes, Gerjon
Daphne zei…
Jij hebt flink uitgepakt met deze kaart.
Wat een ontzettende leuke en vrolijke kaart is dit geworden.
Rhodé zei…
Lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt! En het kleuren van het konijn heb je prachtig gedaan.
Ha ha wat leuk dat je gaat zingen voor mij.. maar nog leuker dat ik jullie weer even in het echie heb gezien vandaag, dat was echt een leuke verassing!!
Je kaart is echt prachtig. Wat super grappig dat we alledrie aan een shaker moesten denken bij deze schets. Die van jouw is weer helemaal in jouw eigen stijl. De stempel is prachtig ingekleurd en de vilten bloemetjes make dit konijn extra feestelijk. Ook de krans rondom de cirkel en de tekst aan de binnenkant zijn helemaal leuk. Gaaf gedaan!!
Danielle zei…
Bedankt voor je lieve reactie op mijn liftkaartje voor Nicole, het is vind ik altijd lastig om een kaart echt mooi op de foto te krijgen.... Maar super leuk om te zien dat ik heb gewonnen! Jouw kaart met de sketch is heel leuk en origineel. Ik vind de bloemetjes echt helemaal het lente sfeertje geven.
Marjan zei…
wat een leuk konijn met prachtige hoofdtooi, schattig! Passen zo goed bij de rest van de aankleding, ook bij jou een gave kaart en grappig.. alledrie een shakertje!
Cornelie zei…
Ontzettend leuke uitwerking van de schets. Dat konijn heb je supermooi gekleurd en de bloemetjes en de kransjes scheppen precies het juiste sfeertje. Heel tof gedaan. Fijne dag vandaag!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183