Dutch Card Lovers challenge #361

 Wauw wat een eer.
Ik mag weer gastdesigner zijn bij DutchCardLovers

En de nieuwe challenge luidt: We zitten midden in de maanden van reizen, op vakantie gaan, dichtbij en verder weg, maar ook van sportwedstrijden! Er zijn heel wat vervoersmiddelen die ons overal naartoe brengen! Maak een creatie met een vervoersmiddel erop! 


Wat een leuke uitdaging.
Vervoer....Daar moest ik even over nadenken want ik heb nu niet zoveel stempels met vervoer.
Nu was er bij het voorbeeld ook een afbeelding van een luchtballon en daar kreeg ik wel een idee bij... Maar ook geen luchtballonnen in mijn voorraad. 😓
Maar ik had wel een fiets dus dat gaat hem worden.
En als ik die nu ook kan laten vliegen...

Dus ik ging aan het werk met een boxkaart zodat ik verschillende dieptes kreeg.
De fiets met het lieve konijntje heb ik op een wobble springding geplakt zodat het net lijkt alsof hij wiebelend de lucht in gaat.





Met stempelafdrukjes van verschillende stempelsets op de voorgrond heb ik geprobeerd zodat het lijkt alsof het konijntje wat kadootjes heeft laten vallen. 





Ik heb het woord "woohoo" met Glitter embossingpoeder bewerkt en als extra blingbling heb ik de embossingpoeder gemengd met Sparkles.
De ballonnen heb ik glans gegeven met GlossyAccent zodat het echte ballonnen lijken.
Dat komt helaas niet zo over op de foto maar de bling is er 😄

Ook de achterkant met een papiertje en stansjes die ik nog over had versiert.




Ik ben zo benieuwd wat iedereen gaat maken...


Stanzen: OutsideTheBox van MFT, Woohoo van HeffyDoodle en achtergrond en grasstans van de Action 
Stempels: WheelieGreat van AveryElle, Fir&Foliage2 van TheGreetery, BirtYay en BirthdayBears&Friends van MFT
Embossingpeders: Wit, Bahama en Sparkles white blaze van WOW
Diverse: Tombow stiften, GlossyAccent en verschillende dessin papier



Reacties

Marjan zei…
Jouw kaart is top, Nicole! Heel erg leuk model en gaaf tafereeltje. Fijn dat je onze GD bent.
Els zei…
Geweldig wat een een pracht boxkaart heb je gemaakt.
Heel leuk met dat fietsje en de kleurige ballonnen.
Groetjes, Els
Ik dacht dat ik al op je kaartje gereageerd had maar misschien blijven bij jou ook de reacties in de Spam hangen. Bij mij is het momenteel dat heel veel reacties niet vanzelf gepubliceerd worden dan moet ik ze bij de reacties eerst even aanvinken.. Kan ook zijn dat ik me vergis hoor!
Maar nu je kaartje! Het is echt weer een toppertjes geworden. Ik moest aan die film van E.T. denken waarbij hij in het fietsmandje de lucht in gaat ha ha. Echt superleuk gevonden!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183