Liftchallenge #171

 Ik zag een nieuwe uitdaging bij Lift Challenge.

Ze liften een hele mooie kaart van Els, die weer een mooie kaart van Anneke liftte.  De uitdaging is om een achtergrond te maken in diverse kleuren oxide inkt, met wat afdrukken in zwart. Daar plaatst je een afdruk/plaatje in het zwart wit bovenop. Bij Anneke blog vind je de uitleg van de techniek.


Het is al een tijd geleden dat ik een kaart gelift heb en deze uitdaging ziet er zo leuk uit dat ik mijn inkten bij elkaar gezocht heb en aan de slag ben gegaan.
Ik heb ook nog stempelafdrukjes van Dylusions liggen waar ik nog niet wist waar ik die nu bij zou kunnen gebruiken. Maar bij deze uitdaging passen ze perfect.

Maar de eerste poging is niet echt gelukt.
Ik vind achteraf het vak met de inkt techniek te scheef en in de binnenkant heb ik over het plakband geblend. AAARGH.

     
    

Dus poging 2




Ik heb hier wel extra stempels buiten het vlak gebruikt waardoor het voor mij gevoel meer klopte.
Ik vind de techniek echt heel leuk om te doen dus ik ga zeker nog een keer zo een set maken.😉

Ik ga alle kaartje even aanklikken want ik ben zo benieuwd wat de rest heeft gemaakt.

Stempels: CelebrateEverything en HappyBirthdayBlend van MFT, Birthday van DarkRoom en DoodlieDo van PapertreyInk
Inkten: OnyxBlack van Versafine, WildHoney-WornLipstick-RipePersimmon en WiltedViolet van DitressOxide nRanger
Stencil: Mandela
Diverse: 
DieCuts van Dylusions


Reacties

Ze zijn beide erg leuk geworden vind ik. De stempel op de voorkant van de tweede kaart spreekt me wel meer aan maar qua blenden etc. vind ik ze allebei geslaagd Nicole.
Lieve groetjes Miranda
Hoi Nicole,

Ik vind je kaartjes juist heel geslaagd
Het hoeft toch niet strak. De stempel
op de tweede kaart vind ik de mooiste.

Fijn weekend Ina
Els zei…
Je eerste kaart vind ik mooi, maar je tweede kaart vind ik super super gaaf. Heel leuk deze achtergrond en wat een prachtige stempel!!
Groetjes, Els
Marjan zei…
Allebei erg geslaagd, hoor! Het ietwat scheve van de eerste vind ik er juist heel leuk bij en bij de tweede vind ik hoe je happy birthday hebt gedaan erg gaaf! Mooie lifts, Nicole en erg leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!
Ik ben het met Marjan eens hoor Nicole. Beide kaarten zijn helemaal geslaagd. De stempels die je gekozen hebt zijn perfect voor deze techniek en juist het scheve vlak en de tekst op de tweede kaart geven de lift net dat beetje extra. Leuk om te zien hoe je je hebt laten inspireren door de opdracht! Liefs en groetjes uit een zonnig Frankrijk ;-)
Ingen zei…
Super leuke kaarten!
Cornelie zei…
Beide kaarten vind ik helemaal oké hoor. Het scheve past heel goed bij de stijl van de stempel en dat de tekst een beetje wegvalt mag, het is nog goed te lezen. De tweede is heel tof gedaan met de tekst ernaast.
Hel erg leuk om te doen! Dat vond ik ook!
Super tof dat je meedoet met de Liftchallenge!

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183