Liftchallenge #177

 Nou eindelijk weer wat energie om aan een challenge mee te doen.
De afgelopen 3 maanden waren hier een rollercoaster. Ik heb op 30 december j.l. een herseninfarct gekregen maar omdat ik op dat moment al in het ziekenhuis was lag ik binnen 3 uur op de OK. Wat mijn redding is geweest. Nu weinig uitval maar wel heel moe en praat ik soms stotterend en zoek ik soms naar woorden als ik heel moe ben...Nog wel volop onderzoeken om te kijken waar het vandaan komt

Maar ik heb eindelijk weer energie en inspiratie om iets te maken. Moet ook wel want de verjaardagskaarten zijn bijna op 😄

Dus er is een leuke challenge bij Lift Challenge: Lift deze werkwijze waarbij je de achtergrond maakt met TEKST.

En dit is mijn creatie daarvan.



Ik kreeg als steun een hele mooie kaart van een vriendin en die had een teksttab en de tekst verbonden met een bloemetje en dat vond ik zo leuk dat ik dat ook op mijn kaart gebruikt heb.
Verder heb ik de achtergrond gekleurd met alcohol inkt . Daarna is hij door de gemini gegaan met een snijmal met gestikte bladeren. Toen heb ik met de grote stempel van Tim holtz de tekst gestempeld en ook een vlinderstempel van hem erbij gestempeld
De happy birthday heb ik verhoogd en dus met de tekst tab en bloemetje erop geplakt, nog wat diamonds en een rasta koord en de kaart was klaar.

 


Ook de binnenkant passend gemaakt.
Ik ga nog snel even naar buiten om te genieten van het mooie weekend.
Heel fijne week iedereen💜


Reacties

Jeetje Nicole, dat is heftig geweest. Toen ik 32 was heb ik een TIA gehad, een tijdelijke afsluiting van de hersenen door een bloedpropje, en dat was al een enge ervaring. Laat staan wat jij nu meegemaakt hebt. Fijn dat ze er snel bij waren en het herstel goed gaat. Je hebt alweer een mooie kaart gemaakt in mooie kleuren en met diverse technieken en ook de binnenkant heb je mooi gedecoreerd. Helemaal top.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Goh Nicole, dat is niet niks wat jou is overkomen! Het klinkt heel heftig wat je vertelt. Je werd gelukkig snel geholpen en zo te lezen ga je goed vooruit! En wat fijn dat je weer meer energie hebt om je creativiteit te gebruiken voor onze Liftchallenge! Ik vind je mixed media gebruik erg mooi! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge en ik hoop dat je herstel heel voorspoedig zal verlopen!
Femminde zei…
Wat een verhaal. Zo heftig!!
Fijn dat je het kan navertellen en dat het redelijk goed met je gaat.
Je hebt echt een super kaartje om te laten zien. Zo ontzettend gaaf gemaakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Hey Nicole, fijn om te zien dat je weer aan de knutsel geweest bent. En meteen ook weer een prachtig kunstwerk!! Ik vrees dat het wel even gaat duren voor je weer echt de oude bent. Het was ook niet niks! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en liefs uit Nuenen.
Wat een geluk bij ongeluk dat
je al in het ziekenhuis was.
Wat schrik voor je. Gelukkig ben
je er relatief goed van afgekomen.
Hopelijk gaat je moeheid en dan
zoeken naar woorden ook snel beter.

Wat heb je een ontzettende
mooie kaart gemaakt😍

Goed weekend Ina
Cornelie zei…
Jeetje Miena Nicole, wat een heftig verhaal! Das niet nix! Het is goed te horen dat je in goede handen was en ze direct konden handelen, een engeltje op je schouder, of zoiets?
Fijn dat je weer energie hebt om iets te kunnen creëren, nou en dat is een prachtige Lift geworden. Die backdrop met bladeren vind ik zo mooi! Maar ook je kleurgebruik en de totale opbouw van je kaart. Top!
Hou je taai en denk goed aan jezelf.
Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!
Kekke Kaarten zei…
Hi Nicole, allereerst heel fijn om te horen dat je weer energie hebt om te knutselen, een hele welkome afleiding lijkt mij.
En wat heb je meteen al weer een prachtige creatie gemaakt, een échte Nicole 😍. En wat is er veel te zien op je kaart. Ik vind je kleurgebruik echt prachtig. En wat mooi ook hoe subtiel de achtergrond stans tot zijn recht komt op je kaart. Ik hoop dat we snel weer meer van zoveel moois van je mogen gaan zien. Heel veel sterkte met de onderzoeken. Veel groetjes, Gerjon
Femminde zei…
Hallo Nicole,
Heb je al gezien dat we samen in de top 3 staan!!
Van harte gefeliciteerd.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
tjonge wat heftig. hopelijk leveren de vervolg onderzoeken iets op.
mooie kaart van de liftchallenge.
(ben ook maar gelijk volger geworden).

gr Alma

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #178

Liftchallenge #183