Challenge # 387

 Er is weer een leuke uitdaging bij DutchCardLovers en het is weer tijd om een keertje mee te doen.

Maak een kaart waarbij de TEKST duidelijk de hoofdrol speelt.

En ik houd van letters, woorden en quotes 😁

Dus dit is mijn bijdrage:


Ik wilde een boeket met bloemen maken om iemand te feliciteren met zijn of haar verjaardag. Ik heb eerst een boeket met bloemen in kleur gemaakt en daarna precies dezelfde in het wit.
Uit allebei de afbeeldingen heb ik het woord happy gestanst. En dan de gekleurde in de witte versie en de witte in de gekleurde versie geplaatst.
Nog wat daimonds en tekstje erbij en de kaart is klaar.


Ook de binnenkant passend gemaakt.



Was weer fijn om even creatief met kaarten maken bezig te zijn.😉

Heel fijn weekend iedereen.



Reacties

Dat zijn twee prachtige kaarten geworden, heel leuk bedacht en mooi gemaakt Nicole.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Ah, jij hebt deze set ook, ik ook, mooi hè? Heel gaaf gedaan deze kaart met de mooie bloemen en grote tekst op een originele manier en erg leuk dat je meedoet met DCL, Nicole!
!neke zei…
Super gaaf !!!!!
groeten Ineke
Eri zei…
Je kaarten zien er prachtig uit Nicole! Daar heb je heel wat werk aan gehad, maar het resultaat is er dan ook naar!
Groetjes, Eri
Ook een prachtige creatie en meteen ook 2 kaarten, dat is wel leuk met de letters als je ze uit stanst.

Ik ben je meteen maar gaan volgen.
Groetjes,
Marjolijn

Populaire posts van deze blog

Dutch Card Lovers Challenge 376

Liftchallenge #183

Liftchallenge #178